Batzar Orokor Arrunta

Honakoaren bidez, Bizkaiko Mendizale Federazioaren Batzar Orokor Arruntara deitzen da, hurrengo balditzetan:

• EGUNA: 2013.ko abenduaren 19.a, osteguna.
  • HORA: 19:00etan lehenengo deialdian eta 19:300 bigarrenean.
  • LEKUA: Kirol Etxeko ospakizun aretoan, Martin Barua Picaza Kalea 27. zb (Bizkaia Pilotalekuko Atzekoan – Miribillan) Bilbo.

EGUNEKO GAIAK

1. Aurkezpena eta eguneko gaiak.
  2. 2013. apirilaren 12.a ospatutako Batzar Orokor Arruntaren Akta irakurketa eta onespena, egokia izaten bada,
  3. Klub berriko alten proposamena eta onarpena:
    • A Ertza Mendi Kluba.
    • B Aixe Mendi Kirol Elkartea.
    • C Asociacion Deportiva Korrikatzaileak.
    • D Lamino Kirol Kluba.
    • E Suzien Mendi Kluba.
  4. Urtena zehar egin diren aktibateen Zuzendariko Batzordearen txostena.
  5. Eskariak eta galderak.

Eransten den dokumentazioa

• 2013.ko apirilaren 12.a Batzar Orokor Arruntaren Akta.
  • BAIMENAK: Estatutoetan agertzen den arabera, Asanblada Orokorra legalki onartutako ordezkariez osatuta dago, eta ezin izango da botua beste inorren esku utzi. Mendi-taldeen kasuan, haien arteko ordezkari bakar bat egon ahal izango da, eta etorriko litezkeen gainontzekoak, sarreran identifikatu beharko dira. Baldin eta mendi-taldeko ordezkaria etortzerik ez balu eta bigarrengo bategan aurkeztuko balitz, honek, mendi-taldeko idazkari edota lehendakariak izenpetutako agiria aurkeztu beharko du (atxikituta honetarako forma egokia duzue). Deskargatu.

Mendizale, teknikari eta epaileek, NAN edo antzeko ziurtagiriak aurkeztu beharko dute.